hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کاشت نهال مقاومت در فولادسنگ مبارکه 

در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛

کاشت نهال مقاومت در فولادسنگ مبارکه 

روز یکشنبه، ۲۱ آبان‌ماه، مراسم گرامیداشت شهدای غزه و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شرکت فولادسنگ مبارکه برگزار شد. در این مراسم، مهرداد فقیهیان مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه به همراه مدیران و کارکنان این شرکت یاد و خاطره شهدای مظلوم در حملات رژیم صهیونیستی را گرامی داشتند و در تمجید فرهنگ مقاومت و ایثار و استقامت ملت فلسطین، نهال زیتون که نماد سرزمین بیت‌المقدس است را در محوطه شرکت کاشتند.



به گزارش روابط عمومی فولادسنگ مبارکه، روز یکشنبه، ۲۱ آبان‌ماه، مراسم گرامیداشت شهدای غزه و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شرکت فولادسنگ مبارکه برگزار شد. در این مراسم، مهرداد فقیهیان مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه به همراه مدیران و کارکنان این شرکت یاد و خاطره شهدای مظلوم در حملات رژیم صهیونیستی را گرامی داشتند و در تمجید فرهنگ مقاومت و ایثار و استقامت ملت فلسطین، نهال زیتون که نماد سرزمین بیت‌المقدس است را در محوطه شرکت کاشتند.

  
در همین ارتباط، مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه، ضمن محکوم کردن عملیات ظالمانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: مردم مظلوم فلسطین در معرض جنایات وحشیانه بی سابقه‌ای از کشتار و آواره شدن هستند و تا کنون بیش از ده هزار انسان بی‌گناه کشته شدند.
وی با اشاره به زیتون به عنوان نماد سرزمین فلسطین، افزود: در فلسطین درختان زیتون اقتصاد مردم را تامین می کرد که در این هفت دهه رژیم صهیونیستی با اشغال و نابودی درختان زیتون سعی کردند اقتصاد این مردم را تضعیف کنند. 
فقیهیان اضافه کرد: امیدواریم هر چه زودتر محاصره ظالمانه و کشتار فجیع رژیم غاصب اسرائیل به پایان برسد و حقوق به تاراج رفته این مردم مظلوم احیا گردد و زیتون، نماد سرزمین فلسطین، نماد هویت و مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین به سرزمینشان بازگردد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد